A különböző iratok, dokumentumok más nyelvre való átültetése sokféle ügyintézéshez szükséges lehet. Azonban nagyon oda kell figyelni, hogy adott esetben pontosan milyen fordítást kérnek, mert sok fejfájást okozhat, ha nem a megfelelő formában készíttetjük el. A Tabula cég nem készíthet hiteles fordítást, ahogy egyik hivatalos fordítóiroda sem, mivel erre Magyarországon csak az OFFI állami intézet jogosult.
Tehát érdemes tisztázni, hogy melyikre van szükség, hogy ne tegyünk felesleges köröket és plusz kiadásokba se bocsátkozzunk. Amennyiben elég, hogy lepecsételik a kész dokumentumot, ami igazolja annak a helyességét, teljességét és az eredetivel való megegyezését, akkor egy hivatalos fordítóiroda munkatársai is tudnak segíteni.
Sőt, ez esetben még a házból sem kell kimozduljunk az ügyintézéshez, mert egy olyan céggel, aki online szolgáltatásokat is biztosít, e-mail-ben is lebonyolíthatjuk a dolgot. Ha pedig tényleg hitelesítés szükséges, akkor legalább spóroljuk meg magunknak azt, hogy a hivatalos fordítóiroda szakértői kelljen felvilágosítsanak arról, hogy ebben nem tudnak a rendelkezésünkre állni.
Minden egyéb esetben, a Tabula fordító iroda Cegléd körzetében is akárkinek a segítségére siet, mivel náluk nemcsak személyesen, hanem interneten keresztül is lehet igényelni a különféle fordítási munkálatokat. Csak kell írni nekik egy e-mail-t, amiben részletezzük, hogy mire lenne szükségünk és csatolni a szóban forgó iratot, szöveget.
A fordító iroda Cegléd lakóinak is nagyon hamar fog válaszolni, illetve árajánlatot küldeni, tehát nem számít, hogy honnan vesszük fel velük a kapcsolatot. Ha pedig megfelelnek számunkra is a feltételek, akkor azonnal nekifognak a munkának, amit a megadott határidőre mindenképpen, de van, hogy még annál hamarabb is befejeznek.
Amennyiben igény van rá, akkor a fordító iroda Cegléd területére postázza a kész anyagot, hanem szintén e-mail-ben fogják elküldeni, pdf formátumban. A fizetés akkor történik, ha megkaptuk a megrendelést és az megfelel az előre megbeszélteknek, illetve az elvárásainknak.