Napjainkban talán nincs is olyan ember a világon, aki ne hallott volna a Blach Orchid nevű illatszerről. Az, hogy miért váltak kultikus alkotásokká a Tom Ford parfümök és mi a különleges bennük, igencsak vitatott témakör. Az már régen világossá vált, hogy előbb vagy utóbb szinte az összes divatház piacra dob egy márkás illatot.
Ez egyfajta szerves része a sikerhez vezető útnak. 2006-ban a tervező megalkotta az első Black Orchid palackot, amivel a Tom Ford parfümök története megkezdődött. A Black Orchid által az alkotó ismét a női szépségre és csábító erőre emlékeztette az embereket.
2013-ban megjelent a Black Orchid bársonyos kivitelben készült merész változata, a Velvet Orchid, aminek a palackja hasonlít az első üveg kialakítására, de ezúttal mélylila színben készült.
10 évvel az első Blach Orchid megjelenése után a Ford úgy döntött, hogy egyszerre 4 illatot bocsát ki. Ma világszerte emberek milliói szeretik és követik szorosan a tervező kreativitását. Ez vonatkozik a Tom Ford parfümökre, a ruhákra, a szépségápolási termékekre és még a filmekre is.